P30-ART


ارسال موضوع ارسال پاسخ
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات ستون سمت راست از نتایج گوگل حذف شد
نویسنده پیام
کاربر تازه وارد
**

ارسال‌ها: 13
تاریخ عضویت: دى 1394
اعتبار: 0
وضعیت : آفلاین
جنسیت:
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
ارسال: #1
تبلیغات ستون سمت راست از نتایج گوگل حذف شد
گوگل تمامی تبلیغات متنی در ستون سمت راست جستجوی گوگل را در سرتاسر جهان حذف کرده است. با این حال کمپین های خرید و اطلاعات شرکت ها همچنان در سمت راست نمایش داده خواهند شد. علاوه بر این، در حال حاضر این امکان وجود دارد که چهارمین جایگاه بالای اضافی تبلیغات بتواند در بالای نتایج جستجوی نشان داده شود.این موضوع چه تاثیری بر روی کمپینهای AdWords شما دارد؟نترسید: بیشترین میزان کلیک بر روی ۳ جایگاه بالا انجام می شود.
بر روی سه جایگاه آگهی بالا حدود ۸۵٪ کلیک می شود و تنها ۱۵ درصد بر روی تبلیغات گوگل ستون سمت راست کلیک می شود. من مطمئن هستم که چهارمین جایگاه بالای اضافی تبلیغات ، که بالای نتایج جستجو ارگانیک قرار دارند، بخش زیادی از این ۱۵ درصد کلیک ها را به خود اختصاص دهند. از این رو، هنوز هم این احتمال وجود دارد که سه تبلیغ دیگر، زیر نتایج جستجوی ارگانیک نشان داده شود.فضای بیشتر برای Ad extensions
چهارمین جایگاه بالا که بالای نتایج جستجوی ارگانیک قرار دارد یک نتیجه مثبت خواهد داشت، اینکه این رتبه بندی های بالا می توانند تنوع بیشتری از افزونه های تبلیغاتی را نمایان کنند. این افزونه ها به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری ارائه دهید از قبیل آدرس، شماره تلفن و یا لینک سایت شما. پیش از این، امکان استفاده از افزونه های تبلیغاتی در ستون سمت راست محدود بود.رتبه بهینه سازی خوب، حتی مهم تر از قبل می شود
چهارمین جایگاه بالای تبلیغات اضافی ، نتایج جستجوی ارگانیک را بیشتر به پایین صفحه منتقل می کند. این به این معنی است که اولین جایگاه جستجوی ارگانیک دیگر “در راس” نیست و بیشتر کاربران دسکتاپ باید اسکرول کنند تا این نتایج را ببینند. و این یعنی برای اینکه سایت شما دیده و بیشتر کلیک شود، باید در میان اولین جایگاه های جستجوی ارگانیک رتبه بندی شوید.نتیجه گیری
جایگاه نخست در جستجو قطعا یکی از بازندگان این بازی خواهد بود. به همین ترتیب کاربران گوگل ادوردز که قبلا می تواستند تبلیغات خود را در ستون سمت راست ارائه کنند، در حال حاضر باید بر روی جایگاه هایی که زیر نتایج جستجو ارگانیک قرار دارند حساب باز کنند. پیش بینی می کنم که رقابت و تبلیعات کلیکی و اینترنتی در این حرفه افزایش پیدا کند، به ویژه در مورد کوئری های تجاری مثل عبارت “خرید کفش آنلاین”، که احتمال انجام معامله در مورد آنها زیاد است. با این حال، کمپین های خرید سود خواهد کرد، چرا که فضاهای بیشتری برای نمایش در ستون سمت راست جستجوی گوگل دریافت خواهند کرد.

07-10-1395 06:14 ب.ظ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع ارسال پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان